Categorieën

Bestellen

Online bestellen bij Horsefitshop is zo gedaan. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Je kunt de producten snel en gemakkelijk via onze website bestellen. Mocht dit onverwachts niet lukken, dan staat onze klantenservice paraat om je bestelling te verwerken. Dit kan je doen door de artikelnummers, kleur, maat en het factuur-en afleveradres door te mailen naar info@horsefitshop.nl. Je hebt dan wel te maken met een langere verwerkingstijd i.v.m. de betaling van je order.

Winkelwagen
Online bestellen doe je door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven. Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd rechts boven in. Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken. Wanneer je helemaal uit geshopt bent kun je vanuit de winkelwagen doorgaan naar de kassa. 

Een bestelling plaatsen kan mét of zonder een account
Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts boven in de hoek op registreren te klikken of tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Hierin staan je gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze dus goed!
Wanneer je al een account hebt dan kun je tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek bij de button inloggen.
Liever bestellen zonder account? Ook dat kan! Ga dan bij stap 2 in het bestelproces naar "Benodigde gegevens invullen". Hier hoef je alleen maar de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en versturen.

Voor Nederland is er een automatische postcodegenerator ingesteld. Als je je postcode invoert, dan vult de site automatisch alvast de juiste straat en plaats in. Je hoeft dus alleen nog maar het huisnummer in te vullen. Alle buitenlandse postcodes zijn niet geregistreerd, buiten Nederland moet je dus wel het hele adres invullen. Heb je een toevoeging aan het huisnummer bijvoorbeeld 45a of 45-01 dan vul je het tweede gedeelte van het nummer in bij “toevoeging”.

Controleer je gegevens
Controleer bij stap 3 Besteloverzicht of alle gegevens juist zijn en selecteer een betaalwijze. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kan je de bestelling afrekenen. Hiervoor wordt je doorgeleid naar een pagina van Ogone. Daar wordt de betaling verder afgehandeld. Je ontvangt tot slot nog een orderbevestiging per mail. 

Snelle verzending!
Bestel je op werkdagen voor 20:00 uur, dan kunnen wij bijna alle artikelen de volgende dag bezorgen. Bestellingen die je op zaterdag plaatst, ontvang je de dinsdag daarop. Kan iets niet de volgende dag bezorgd worden, dan nemen we contact met je op. Gekozen voor afhaling in een filiaal? Dan ontvang je een mail van ons met meer informatie hierover.

Orderbevestiging 

Na het afronden van je bestelling verschijnt het beeld dat je bestelling is geslaagd. Ondertussen ontvang je van ons een orderbevestiging in je mailbox. Wanneer je gekozen hebt voor AfterPay, dan ontvang je tevens per mail de digitale factuur. Wij raden je aan om de emails te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt. Mocht je deze orderbevestiging niet hebben ontvangen, dan raden wij aan contact op te nemen via info@horsefitshop.nl