Categorieën

Retourneren

Is je nieuwe deken net wat te klein voor je paard? Of past een roze halster toch minder goed bij je paard dan gedacht? Is het product niet zoals je je had voorgesteld? Uiteraard is retourneren geen probleem, hieronder leggen wij je stapsgewijs uit wat je dan kunt doen.
Retourneren online bestelling
Uiteraard kun je jouw online bestelling gewoon weer retourneren. Hieronder lees je precies hoe het werkt en wat je moet doen:
  • Retourneren kan binnen 30 dagen.
  • Vul het retourformulier volledig in en stuur deze altijd mee retour. Stuur je retourzending naar:
    HorseFitShop
    t.a.v. Weborders
    De Meerpaal 8
    9206 AJ Drachten 
  • Retourneer je de hele bestelling, dan ontvang je het totale bedrag terug op je rekening. Dus ook de eventuele 3,95 verzendkosten van je originele bestelling. De door jou gemaakte verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. 
  • Retourneer je een deel van je bestelling, dan ontvang je het aankoopbedrag van deze producten retour. Je krijgt in dat geval niet de eventuele 3,95 verzendkosten van je originele bestelling terug. 
  • Het bedrag wordt binnen 14 dagen terug gestort op je rekening.
  • Het retour sturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar daarom goed het afleverbewijs tot je retour bij ons is verwerkt. 
  • Je krijgt van ons een mail wanneer we je retour hebben ontvangen en wanneer je geld is teruggestort. 
  • Het is ook mogelijk om je retourzending inclusief ingevuld retourformulier gratis af te geven in één van de 12 gratis afhaallocaties van HorseFitShop. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is betaald. 

Ruilen online bestelling

Wil je het product ruilen voor een andere kleur of maat of een geheel ander product? Stuur je producten die je wilt ruilen retour naar HorseFitShop via de bovenstaande procedure.
Voor het product dat je graag zou willen ontvangen, kun je een geheel nieuwe bestelling plaatsen.

Retourneren verkeerd/niet besteld product

Heb je een product ontvangen dat je niet besteld hebt?
  • Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@horsefitshop.nl.
  • Zet in deze mail wat je hebt ontvangen, wat je had moeten ontvangen, een foto van de bestelling die je hebt ontvangen en het bestelnummer van je bestelling. 
  • De kosten van het retour sturen van het verkeerde product komen voor onze rekening. Je ontvangt hiervoor van ons een retourlabel. 

Retourneren van een product met een klacht en garanties

Voor klachten en garanties en/of het retoursturen van deze producten, klik hier.

Voorwaarden voor het retourneren van je bestelling

  • De producten moeten intact, ongebruikt (passen mag wel) en schoon (dus zonder haren, vuil en/of mest) teruggestuurd worden. Wanneer wij een product retour ontvangen dat vies is, kunnen er schoonmaakkosten in rekening gebracht worden of nemen we het product niet terug.
  • Informatiekaartjes en/of labels moeten, zoals bij aflevering, aan het product gehecht zijn. 
  • Retourneer de producten, indien mogelijk, in de aangeleverde verpakking. Een retourzending van meerdere producten kan het beste zoveel mogelijk in één doos of zak samengevoegd worden. 
  • De retourzending dient voorzien te zijn van een volledig ingevuld retourformulier. 

Om je de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid.