Is er volgens jou iets mis met je product dat je bij HorseFitShop hebt gekocht? Dat is natuurlijk super vervelend en gaan we zeker proberen op te lossen! Op alle geleverde producten zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing voor zover dit fabricage- en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten en materiaalfouten. Zodra een product door iemand anders dan HorseFitShop of de fabrikant wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Ook vervalt de garantie wanneer jijzelf het product hebt aangepast of hebt laten aanpassen aan jouw specifieke wensen, bijvoorbeeld een zadeldekje pimpen of het plakken van siersteentjes op een product.
Verlies van strass steentjes, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (bijvoorbeeld: het product komt in contact met paardentanden, spijkers, schroeven of is beschadigd door schuren en trekken) valt ook niet onder de garantieregeling.
Een klacht willen wij graag samen met jou proberen op te lossen. Neem bij een klacht daarom altijd eerst contact op met onze klantenservice, via [email protected] of 085-27 37 580. Foto’s zeggen meer dan woorden! Mail ons je klacht, foto en bestelnummer of klantnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.
Belangrijk bij het retourneren van een product met een klacht:
- Van onze klantenservice ontvang je via de mail een retourlabel met het retouradres en het retourformulier in het geval dat je deze niet meer hebt. Vul dit retourformulier in en stuur het mee met het product.
- Probeer het product zo goed als mogelijk is, schoon te maken.
- Pak het product en het retourformulier goed in en plak de verpakking stevig dicht. Zorg dat het retourlabel duidelijk zichtbaar is.
- Mocht je geen retourlabel hebben, stuur de retourzending altijd naar het retouradres in Drachten. Het adres voor je retourzending is:
HorseFitShop
t.a.v. Returns
De Meerpaal 8
9206 AJ Drachten - Zodra je retourzending ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail.
Procedure bij een klacht:
- Na het in ontvangst nemen van jouw klacht, foto en bestelnummer of klantnummer, vragen we je doorgaans om het product waar de klacht over gaat naar ons op te sturen. Hiervoor ontvang je een retourlabel.
- Wanneer wij het product hebben ontvangen, wordt de klacht door de garantieafdeling of de fabrikant van het desbetreffende product beoordeeld.
- Wij of de fabrikant bepalen of een klacht gegrond is en zo ja, of het gerepareerd, vervangen of vergoed wordt.
- We laten je altijd weten of de klacht gegrond of ongegrond is.
- Bij een gegronde klacht zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen, middels het retourlabel dat je van ons hebt ontvangen.
- Bij een ongegronde klacht zullen de retourkosten voor jou zijn.
- Bij een ongegronde klacht gaan we kijken of het product nog gerepareerd kan worden en laten we weten wat de kosten zijn. Je kunt zelf beslissen of je van dit aanbod gebruik wilt maken.
Beschadigd of incompleet product ontvangen:
- Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via [email protected].
- Zet in je mail wat de aard is van de beschadiging of wat er mist, een foto van de beschadiging, een foto van het gehele product, een foto van het productkaartje en het bestelnummer van je bestelling.
- Onze klantenservice neemt na het ontvangen van je mail zo snel mogelijk contact met je op.