Bestel vanaf nu je HorseFitShop artikelen op www.ej.nl

Veelgestelde vragen

Wij streven ernaar om je bestelling binnen enkele werkdagen bij je af te leveren. Mocht jouw gekozen producten hier op voorraad in het magazijn liggen, dan heb je vaak de bestelling de volgende dag al in huis.

Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan nemen we contact met je op.

Ben je niet thuis als je pakket bezorgd wordt? Dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een bericht achter. Hierop vind je een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor jou het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede afleverpoging.

Ben je te druk geweest en is het daarom PostNL ook niet gelukt om je pakket te bezorgen bij de tweede poging? Dan kan je met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij jouw postkantoor. Hier blijft je pakketje drie weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.

Wij willen je graag zoveel mogelijk op de hoogte houden. Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en is opgehaald door PostNL of DHL ontvang je een email met daarin het track & trace nummer. Met deze barcode en jouw postcode kun je de zending in de gaten houden en nagaan wanneer het pakketje bij je aangeboden zal worden.

Let op! Het gebeurd vaak dat het track & trace nummer in de spambox van je mail beland. Houd deze dus ook goed in de gaten wanneer je nog geen nummer hebt ontvangen.

Net als jij, willen wij dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Het kan daardoor wel eens voorkomen dat je bestelling in delen naar je toegestuurd wordt. Je kunt deze dan ook binnen enkele werkdagen in huis verwachten. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor wij een artikel niet kunnen leveren, dan ontvang je hierover bericht van onze klantenservice.

Bij ons kun je ervoor kiezen om je bestelling op te halen wanneer het jou het uitkomt. Het wachten op de postbode is hiermee dus verleden tijd. Kies tijdens het bestelproces voor het ophalen bij een PostNL afhaalpunt of DHL afhaalpunt. Vervolgens kun je je postcode invoeren en gemakkelijk een punt bij jou in de buurt uitkiezen. Zodra jouw bestelling onderweg is ontvang je een traceercode waarmee je deze in de gaten kunt houden. Zo weet jij precies wanneer je bestelling klaar ligt bij het door jou gekozen afhaalpunt.
Wanneer je voor Pakjegemak kiest, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De verzendkosten voor het opsturen van je bestelling zijn wel van toepassing (3,95 en gratis bij bestellingen boven de 49,-).
Daarnaast kun je er altijd voor kiezen om je bestelling op te halen bij 1 van de Epplejeck filialen. Dit is geheel gratis, maar houd er rekening mee dat de levertijd dan 1-5 werkdagen is.

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover deze fabricage en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is één jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Zodra een artikel door iemand anders dan de Horsefitshop of leverancier wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Ritsen en slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken) valt niet onder de garantie.

Hoe vervelend het ook is dat je niet tevreden bent over onze service of producten, wij horen het graag! Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Neem daarom contact op met de klantenservice ([email protected] of 085 - 27 37 580). Vermeld de beschrijving van de klacht of schade aan het artikel en geef tevens je (eventuele) ordernummer en klantnummer door. Foto's zeggen meer! Om je klacht goed te kunnen beoordelen kan je hier ook een foto bijvoegen.

Je klacht zal vervolgens binnen 48 uur in behandeling genomen worden. Houd er rekening mee dat het artikel waarover je een klacht hebt, eventueel ter beoordeling naar ons hoofdkantoor in Drachten of naar de leverancier opgestuurd moet worden

Wanneer je bij HorseFitShop een product koopt, geeft HorseFitShop de garantie dat deze producten voldoen aan de specificaties die bij de producten staan beschreven en de wettelijke veiligheidseisen zoals op het moment van het sluiten van de koopovereenkomst gelden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je een beroep doen op de garantieregeling.

Wanneer jijzelf een aanpassing hebt gedaan aan het door jouw aangeschafte product (bijvoorbeeld het product overspuiten in een andere kleur of het opplakken van steentjes), kan HorseFitShop niet meer garanderen dat het nog voldoet aan de specificaties die bij de producten staan beschreven en de wettelijke veiligheidseisen. Daarom is een beroep op de garantieregeling uitgesloten indien jijzelf het artikel hebt aangepast aan jouw specifieke wensen. Dit geldt ook wanneer jijzelf of een derde een defect aan het artikel hebt proberen te repareren.


Ruilen of retourneren, dat kan gemakkelijk en snel! Lees hier de uitgebreide informatie voor het retourneren van je bestelling.

Bij je bestelling is een retourformulier gevoegd. Deze kun je invullen en samen met een kopie van je factuur en artikel binnen 60 dagen retour sturen naar ons hoofdkantoor in Drachten (adres hieronder). Wil je het artikel retourneren en je geld terug? Geen probleem, geef op het retourformulier aan welk(e) artikel(en) je terug wilt sturen en het bedrag zal binnen 10 werkdagen, gerekend vanaf de dag dat wij je retourzending hebben ontvangen, terug op je rekening worden gestort.

Wil je het artikel ruilen voor een andere maat, kleur of voor een geheel ander artikel? Vul ook dan het retourformulier in en het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Plaats vervolgens een nieuwe bestelling met de juiste maat, kleur of een ander artikel.
Je kunt nog steeds de artikelen retour brengen in een filiaal, ook daar wordt het artikel retour genomen en het geld teruggestort op je rekening.

Let op! Zonder retourformulier kunnen we je retourzending niet in behandeling nemen.

Horsefitshop
T.a.v. Weborders
De Meerpaal 8
9206 AJ Drachten

Scroll naar boven